»Velike znamke zaradi sredstev lahko delajo, kar želijo, za nas manjše oblikovalce pa je to enkratna priložnost.«
»Ljudje vse bolj cenijo znamke oblačil in oblikovalce, ki vlagajo veliko truda v ročno delo, trajnost in avtentičnost.«
»Oblikovalci med sabo izmenjujemo izkušnje, smo drug drugemu kritiki in podporniki.«
»Delali smo zelo posebno oblačilo in upam, da bo lepo sprejeto. Priložnost za takšno sodelovanje je zagotovo lepo in pomembno priznanje, vsekakor gre za edinstven dogodek in zelo široko občinstvo za našo mlado blagovno znamko.«
»Upoštevamo želje oblikovalca, saj se morajo frizure skladati s kolekcijo. Lasje morajo biti lepi, zdravi, sijoči, pričeske lahkotne.«
»Kavbojski škornji so bili eden najbolj zahtevanih modelov Crocsovih čevljev v zgodovini blagovne znamke.«
»LJFW je odlična priložnost, ne le za promocijo slovenskih oblikovalcev, ampak tudi oblikovalce iz regije.«
»Kenzo Takada je vse od začetkov v sedemdesetih letih v modo vlil neverjetno količino poetične lahkote in sladkobne svobode, s čimer je navdihnil številne oblikovalce za njim.«
»Scott je napisal temeljno poglavje v zapuščini znamke s svojim neustrašnim in občudovanja vrednim 'pop-camp' slogom in prodornim humorjem, ki so del kodeksa hiše.«
»Mislim, da še nikoli nismo videli toliko partnerstev z blagovnimi znamkami, ki izhajajo iz enega filma.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju